Szakértelem, gyakorlat és életre szóló kapcsolatok 1870 óta.

Office 365 használata az EJF-en

Az Office 365, új nevén Microsoft 365, vagy M365 a Microsoft által üzemeltetett felhő alapú, üzleti hatékonyságot növelő szolgáltatás. Középpontjában maga az Office – a jól ismert Office-alkalmazáscsomag Word, Excel, OneDrive, stb. - áll, amely már felhőszolgáltatásként is elérhető. Az Eötvös József Főiskola a Tisztaszoftver program keretein belül hozzáférést biztosít az oktatóknak és hallgatóknak egyaránt.

A hozzáféréseket az Informatikai Csoport munkatársai kezelik, az ezzel kapcsolatos kéréssel, kérdéssel hozzájuk kell fordulni. Az "A" épület 85-ös szobájában (az A88 nagy előadó után) és a 300-as belső melléken érhetőek el.

Levelezés

A főiskola levelezőrendszerét is az Office 365 szolgáltatja. A felhasználónév - mely egyben az e-mail cím is - leggyakrabban a vezeteknev.keresztnev@ejf.hu formában létezik, oktatók és dolgozók esetében. A hallgatói felhasználónévről bővebben a "Hallgatói regisztráció" részben olvashat.

A webes levelező bejelentkezési oldalát az alábbi logóra kattintva lehet elérni.

Office 365 - Levelezés, dokumentumok, tárhely a felhőben

Hallgatói regisztráció

A hallgatók és oktatók a NEPTUN tanulmányi rendszer mellett a Microsoft 365 (korábbi nevén Office 365) segítségével kommunikálnak, így a használata - bár nem kötelező - erősen javasolt, ugyanis támogatást csak ezen platformhoz tudunk biztosítani. A TEAMS ugyanezen hozzáférés része, azon belül csak egy alkalmazás amit  aktív fiókkal lehet használni és az Eötvös József Főiskolán alapértelmezetten a szervezeten belüli hozzáférés van engedélyezve, tehát a TEMAS-en keresztül történő oktatáshoz szükséges ennek a fióknak a használata. További előnyök ismertetése az alábbi linken olvasható.

Regisztrált felhasználó

A fiók eléréséhez felhasználói név / jelszó páros szükséges. Az Eötvös József Főiskola hallgatóinak - akik a Neptunban aktív-ként szerepelnek - szintén az Informatikai csoport munkatársai hozzák létre a fiókokat.

A hallgatói fiókok e-mail címe és egyben a fiók felhasználói neve az XXXXXX@ejf.hu fromában kerül regisztrálásra. Az X-ek helyére mindenkinek a saját Neptun azonosítóját kell írni. A kezdeti ideiglenes jelszó az Ms betűkből és mindenkinek a születési dátumából álló számokból, szóköz és pontok nélkül így: MsÉÉÉÉHHNN. Az első belépéshez egy kis segítséget nyújt az alábbi kis videó.

Első alkalommal

A teljes fiók használatbavétele

Ahhoz, hogy a csoportmunkában részt tudjatok venni (TEAMS), szükséges az alapvető alkalmazásokat is "birtokba venni" illetve beállítani. Ehhez kíván segítséget nyújtani az alábbi videó.


Microsoft Outlook mobileszközökre

Microsoft Outlook mobilalkalmazás logója

Töltsd le az alkalmazást iOS vagy Androidos készülékedre, kattints a megfelelő logóra!

App store logójaGoogle Play logója

A MOODLE keretrendszerben az e-learning tananyagok elérése

Tananyagaink csak azonosítás után hozzáférhetőek, melyhez az Office 365-ös hitelesítést használjuk. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem kell újabb felhasználónév/jelszó páros, hanem a belépő oldalon van egy kis blokk, ahol csak kattintani kell az

EJF - Office 365 link

 linkre. Tehát nem a bal oldalon található űrlapba írni a felhasználónevet, hanem a linkre kattintva, egy új oldalon kell megadni az ejf-es azonosításhoz szükséges adatokat, majd ha ez sikeres, akkor automatikusan belépteti a felhasználót a Moodle portálunkra.

Utolsó módosítás időpontja

2023. szeptember 22.